Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za prvé - absolutně nechápu, proč by měl kdokoliv dostávat peníze za to, že ho někdo volí. Pokud nějaká strana chce peníze, ať si je vybere od svých členů. Sponzoring stran bych zakázal.

Za druhé - dokud nebudu mít koho volit, nepůjdu tam, přijde mi naprosto mimo mísu jít volit někoho jen proto, aby to nebyhrál někdo jinej. To snad není účelem voleb. A z toho důvodu je pro mne nepřijatelné, aby za můj hlas někdo dostával peníze, o které nás stát okradl na daních.

Za třetí - náš volební systém je úplně na h....o, strana která vyhraje volby nemá šanci sama vládnout a musí se spojovat s jinýma stranama, i když mají úplně jiné a často protichůdné cíle - vždyť to je úplně na palici...

1 0
možnosti

Povinost volit prosazují ty strany, které fasují státní příspěvek podle počtu odevzdaných hlasů - to je snad jasné.

Doporučil bych honorovat pouze platné hlasy. To si každej volič umí zařídit.

2 0
možnosti
Foto

Já by spíše vyřadil ty kteří nepracují. Ti volí ty co slibují nejvíc. Platí to však ti co chodí do práce. Bohužel to tak ale nikdy nebude.

1 0
možnosti

O70t86a 87K82i75n66c

19. 9. 2016 23:48

Asi jste se vyjádřil nepřesně. Jsem již v důchodu, tudíž nepracuji, resp. pracuji pouze jako OSVČ už jen pro své letité kamarády. Tudíž nevidím důvod, proč byste mě vyřadil z volebního práva.

1 0
možnosti
Foto

JC v případě povinnosti - R^volba..ale....

jak ho znám, ten už dávno moudře zmizel, děti furt počítají, aniž chápou, že u božích muk neobrátil a světoběžel. A tak děti nakonec půjdou bohužel domů...

2 0
možnosti

O77t74a 32K45i93n39c

19. 9. 2016 23:52

Ale Jára Cimrman zanechal po sobě slavné potomky i v Americe. Například jaké je vlastní příjmení Boba Dylana?

1 0
možnosti
Foto

A proto jsem volil v prvním kole prezidentských voleb Cimrmana a v druhým Mažnáka

2 0
možnosti

P10e84t56r 55D15r81a68p97a44l

19. 9. 2016 13:26

přesně tak, povinná volební účast je nesmysl zvláště, tam, kde byla povinná 40 let. Při anonymitě voleb je to blbost non plus, ultra. To, že by volič odevzdával neplatné hlasy by ještě žádná hrůza nebyla, horší by bylo, pokud by natruc volil ty největší exoty a extremisty

5 0
možnosti

O14t12a 62K73i64n70c

19. 9. 2016 23:43

Mluvíte mi z duše.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS