Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Taxametr zobrazuje skutečně ujetou vzdálenost. Aplikace zobrazuje pravděpodobně ujetou vzdálenost podle GPS, která má v nezastavěné oblasti přesnost cca 5 metrů a v zastavené třeba 50 i 100. Jel jsem od Hiltonu tunelem na magistrálu. Zastavil jsem na červenou na konci tunelu a čekal. GPS mne najednou hodila do Revoluční. Když jsem se rozjel, poslala mne zpět.

Ať se zvýší kontroly na údajná turba (to už dneska nemá téměř nikdo) a zamezí se tomu, kdy na jednu koncesi funguje 50 řidičů. Pak se může prostředí vyčistit.

0 0
možnosti
Foto

Problémy které způsobil stát svou regulací, chcete řešit další regulací ? To je opravdu na hlavu postavené. Ideální by bylo, kdyby stát nechal lidi na pokoji a vše by se rychle napravilo.

2 0
možnosti
MB

Pražský taxikář u mne budí úplně stejné dojmy - Jako by na to vyvýšené místo kazatelny v kostele vystoupil bývale komunistický politruk ! ... (Jistě budou i poctiví, ale podezřelost, je to první, co mne obchvátí) ... ! :-)

10 0
možnosti
ND

Ano, používání aplikací není pro každého dostupná, taxíkem nejezdí jen majitele chytrých telefonů, a když je mají, tak třeba nepoužívají data, ale WiFi a WiFi v taxikach nebývají...

0 0
možnosti
Foto

Naďo, promiň, jsem technický purista:

1. V obou případech jde o data. Jenže wi-fi má velmi omezený rozsah, zatímco mobilní data mají rozsah takový, jaký vybuduje mobilní operátor. Takže, velmi velké pokrytí území.

2. A jenom taková fajnovost: každý telefon se systémem Android lze přepnout do módu, kdy se stane wi-fi připojovacím bodem pro asi 8 zařízení. Takže třeba majitel nějaké dodávky jezdící na letiště by tak mohl cizincům poskytovat wi-fi servis.

0 0
možnosti
Foto

Nemáte tak úplně pravdu. Taxametr ukazuje kilometry skutečně ujeté zatímco GPS Navigace ukazuje kilometry výrobcepočítané.

A tyto dvě hodnoty se mohou podstatně lišit. My jsme si loni objednali taxi kazmitch a na letiště v nešťastné době v 16:00 odpoledne v pátek.

Ten taxikáři dělal možné i nemožné, aby nás dovezl včas a zcela určitě vím že by to takhle GPS nenaplánovala.

0 0
možnosti
AM

A84d19a67m 49M51a53l79ý

2. 10. 2017 13:09

No to je fakt zásadní připomínka ;-D Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 139
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4036x
Mám ráda život, dlouhé letní večery a časná rána, která většinou nevidím. Hukot velkoměsta a klid lesní samoty. Důležité je nebrat se moc vážně, člověk pak nemůže být zklamaný. A k tomu trochu optimismu, protože nikdy nemůže být tak špatně, aby nemohlo být hůř.

Seznam rubrik